(PT) No âmbito do projeto Europeu H2020 “UrbanWINS: Urban metabolism accounts for building waste management innovative networks and strategies” (www.urbanwins.eu), irá realizar-se, no dia 26 de junho, o Encontro científico internacional em economia circular e gestão de resíduos, na Universidade de Coimbra.

O encontro científico tem por objetivos a partilha de experiências de vários projetos internacionais na área da economia circular e da gestão de resíduos, e irá realizar-se em inglês.

(EN) In the scope of the European H2020 project “UrbanWINS: Urban metabolism accounts for building waste management innovative networks and strategies” (www.urbanwins.eu), the Scientific meeting on circular economy and waste management: tools and applications will be held in the University of Coimbra, on June 26.

The scientific meeting aims at sharing experiences of several international projects on circular economy and waste management. This event will be in English.

Nova data limite de registo: 10 de junho

junho 26 2018

Data: junho 26
Hora: 8:30 am - 5:00 pm